Sportslabel BV maakt onderscheid in retourzendingen:
- Retouren middels foutieve levering door ons, geconstateerd direct na aflevering van jouw bestelling.
Constateer je een fout in de levering van je bestelling dan kun je dit melden middels een e-mail naar klantenservice@sportslabel.eu.
Vervolgens zullen wij direct het alternatieve product aan je versturen en ontvang je van ons instructies ten einde het foutieve product kosteloos te retourneren.
- Overige retouren, volg onderstaande procedure.
Retour procedure:
* Zonder retourformulier kunnen wij je retour helaas niet in behandeling nemen. Je kunt het retour formulier hier uitprinten.
* Je kunt de gekochte artikelen binnen 14 dagen na ontvangst, ongebruikt en indien mogelijk in originele verpakking aan ons terugsturen. Bitjes kunnen alleen in originele verpakking retour, ivm hygiëne.
* Je kunt de gekochte artikelen omruilen voor een andere maat door dit aan te geven op de pakbon. Na ontvangst van je retour zullen wij het nieuwe artikel zo snel mogelijk opsturen. Als je er voor kiest om het geld terug te laten storten zal na ontvangst van je retourzending de betaling binnen 3 werkdagen op je creditcard of bankrekening worden teruggestort.
* Mocht je nog vragen hebben omtrent je retour, dan kun je contact opnemen via klantenservice@sportslabel.eu.
Retour adres:
Sportslabel BV
Hendrik ter Kuilestraat 163
7547 SK Enschede | Nederland
Kosten van je retour zending:
Let op de kosten van de retourzending zijn in geval van punt 2 voor rekening van de kopende partij! Bij het verzenden van een vervangend product nemen wij uiteraard de extra verzendkosten van het versturen daarvan voor onze rekening.
Wij hanteren dit systeem om de basis verzendkosten en onze productprijzen zo laag mogelijk te houden. Op deze manier ben je in de gelegenheid om op een zo voordelige manier je bestelling bij ons te plaatsen zonder al te hoge verzendkosten. Dit is conform de regels van de Stichting Webshop Keurmerk (zie punt 8.5)
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
Mogelijkheden tot het voordelig, veilig en gemakkelijk retourneren zijn de volgende:
Binnen Nederland:
PostNL (vanaf 6.95) https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/